środa, 8 sierpnia 2012

Rowerek na wodzie z agentem CZOSNKIEM

Hei &)

Melduje CZOSNEK agent specjalny cebula-czosnek.blogspot.com.  Na mazurach pojechałam na rower wodny było bardzo ciekawie. Świerze powietrze i kontakt z naturą. Spotkaliśmy rodzinę łabciów  czyli łabądków . Bałam się ,że w wodzie grasuje aligator mam jakąś chorą obsesję. Pogoda nam dopisała ,a mój brat strzelił na mnie jak to zwykle focha.  Jeszcze coś dziadek uczuł mnie obierać kartofle nożem. Nie za dobrze mi to wychodziło. Kartofel był koślawy ,ale moje palce nie uległy uszkodzeniu.
                                                                  MÓJ        BRAT

                                                                                 Łabędzie
                                                                     Moje zdjęcia







                                                                     Koślawy kartofelek

Agent CZOSNEK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wypowiedz na ten temat swoją opinię ,jednak w sposób kulturalny i nie wulgarny!Nie tolerujemy również SPAMU.


Bardzo dziękujemy za każdy miły i pozytywny komentarz!♥♥♥