niedziela, 9 września 2012

LAZY SUNDAY♥








Makaronik
Aloha!!!



KUNG-FU


wąsik

bluzka-H&M\sweterek-New Yourker\Spodenki\Własna robota;)Słuchawki Urbaners
Ehh.... te książki
Agrestowa galaretka
Herbacia

Grrrrr..!!! Jutro już do szkoły. Mam klasówkę z tabliczki mniożenia(banalne przecież to było w 3 klasie chyba)A dziś dzień minął mi na  leniuchowaniu i oglądaniu TV!!!Na okrągło jedzenie,jedzenie i jedzenia♥ Jak nie galaretka to cukierki, potem makaron i herbatka i orzeszki solone hi,hiEvery DAY i'm Hungry. Zebrałam siły i zrobiłam taki outfit na byle jak (sorka♥). Odwiedziłam jeszcze dziś Z MAMĄ H&M i kupiłam parę rzeczy na jesień!!!I tu pojawia się pytanie czy chcecie Haul??? Sorka ,że nie odwrócone fotki ale już mi się nie chciało♥pamiętajcie,że nagłówki możecie wysyłac na Nasz E-mail.Macie w zakładce kontakt! I dziękujemy tej blogerce która zrobiła Nam teraźniejszy nagłówek♥



A wy co sądzicie o nowym nagłówku???? 



CEBULA;)♥

2 komentarze:

  1. super ;) evelineandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten blok . Mam jeszcze pytanie na priv . Obserwuję i zapraszam do siebie : http://true-story255.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli chcesz wypowiedz na ten temat swoją opinię ,jednak w sposób kulturalny i nie wulgarny!Nie tolerujemy również SPAMU.


Bardzo dziękujemy za każdy miły i pozytywny komentarz!♥♥♥