sobota, 17 listopada 2012

TOP 3 BLOG



Dum,dum,dum!!!! A, więc postanowiłam ,że  to 5 zamienię na 3


  1. A więc tak pierwsze miejsce zajmuje blog 
 
Śliczna 15-letnia dziewczyna pisząca o  swoim codziennym życiu, bardzo podoba mi się motyw bloga. A i ma genialny styl robi boskie outfity i świete fotki =) Zapraszam
 
2.Drugie miejsce

https://lh5.googleusercontent.com/-dFoT8EOilcM/UDuciy2C6EI/AAAAAAAAAPw/csZdO6KzoeU/w224-h168-n-k/409577_258271970958634_2021672617_n.jpg 
Również ciekawy .Znalazłam na jej blogu przewagę notek o modzie czyli coś dla fanów.Znalazłam u niej posty również  posty tematyczny np. o simsach czy dorastaniu psa!!!
Wpadnijcie a nie pożałujecie

3.Trzecie miejsce
 
Blog Sylwii która ma genialne włosy!!!!Ogólnie bardzo fajnie pisze podoba mi się również jej styl=)Zapraszam 
 
 
 
Znacie lub czytacie któryś z tych blogów?A może macie pomysły na notki tematyczne?
    

6 komentarzy:

  1. dzięki nie spodziewałam się ,że zajmę jakiekolwiem miejsce<3 zapraszam u mnie konkurs:http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. znam 3 blog bo to mój,dziękuje;***

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie , wpadnę na te blogi ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadne na te blogi a tym czasem zapraszam do mnie na http://jukaandfashion.blogspot.no/ dopeiro zaczynam blogowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej *.* Dziękuję za pierwsze miejsce :)
    Nie spodziewałam się :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli chcesz wypowiedz na ten temat swoją opinię ,jednak w sposób kulturalny i nie wulgarny!Nie tolerujemy również SPAMU.


Bardzo dziękujemy za każdy miły i pozytywny komentarz!♥♥♥