niedziela, 2 grudnia 2012

Pomysły i kot Franek ;)

Heii!!!




Nie pytajcie ;0




Nie mogę uwierzyć, że już dziś niedziela :( głupio no nie??? Ja bym jeszcze zechciała chociaż jeden dzień wolnego. Ostatni u mnie wszystko leci straaaasznie szybko. Tak sobie  siedzę i jem popcorn z colą i mam zamiar coś sobie oglądnąć na kompie ale nie wiem co ;)Wczoraj byłam z dziewczynami w kinie na ,,Hotelu Transylwania" muszę powiedzieć ,że było bardzo fajnie ;) jeszcze przed seansem  trochę się poszwendałyśmy  po sklepach i byłyśmy w Mc. Kupiłam sobie kokardkę do włosów  i mieliśmy loterię  w szkole wygrałam takiego kota (Franek się nazywa ;) gwizdek i jakieś tam pudełko. Tak sobie dziś myślałam i myślałam i postanowiłam sobie ,że posty będą od 2  do 4 razy w tygodni maksymalnie , no bo tak nic się ostatnio nie dzieje i mam szkołę w ciągu tygodnia(oczywiście dlatego nie piszę ughm....  ) Mam nadzieję ,że dam radę w ciągu tygodnia zrobić  coś w stylu videobloga  z kina ;)





Pan żaba ;)



? >0<

Chcielibyście jakieś recenzje kosmetyków?
   Poszukuję kogoś kto by Nam zrobił świąteczny nagłówek!!!

3 komentarze:

Jeżeli chcesz wypowiedz na ten temat swoją opinię ,jednak w sposób kulturalny i nie wulgarny!Nie tolerujemy również SPAMU.


Bardzo dziękujemy za każdy miły i pozytywny komentarz!♥♥♥